Blog

 

توری بافی استیل

توری بافی استیل

بافت توری استیل طبق درخواست صورت می پذیرد.به اینصورت که ابتدا جنس وایر توری با توجه به کاربردی که از توری استیل انتظار می رود مشخص می شود.به طور مثال سیم استیل با گرید ۳۰۴ یا ۳۱۶ یا …

سپس قطر وایر مهم می باشد که چه قطری برای آن کار خاص مناسب می باشد.مثلا برای ساخت سرند های سنگ شکن نمی توان از قطرها نازک و ضخامت های پایین استفاده نمود زیرا توری مزبور عمر کار طولانی و به صرفه ای نخواهد داشت.

بعد از مشخص شدن جنس سیم و قطر آن حال باید روزنه عبوری یا مش توری مشخص گردد.مش ها طبق جدول مش و به طور استاندارد تعیین می شود.اما گهگاهی کاربر نیاز به توری خاصی دارد که در استاندارد جدول مش تعریف نشده آنگاه با مشورت و محاسبات فرمولی خاصی طول و عرض روزنه مشخص شده و به تولید آن اقدام می شود.

معمولا مش های مستطیلی در زمره جدول مش نمی گنجد و کاربردهای خاصی دارد که فقط سفارشی بوده و در بازار به صورت روتین یافت نمی شود.

مرحله چهارم ابعاد توری می باشد.ابعاد استاندارد توری استیل معمولا در طول ۳۰ متر و تنوع عرض ۸۰ سانتیمتر – ۱ متر – ۱۲۰ سانتیمتر – ۱۵۰ سانتیمتر – ۱۸۰ سانتیمتر و ۲ متر می باشد.ولی در صورتی که کاربر نیاز به ابعاد غیر متعارف مانند تصویر بالا داشته باشد قابل تولید می باشد.

دقت نمایید از نظر قیمت مش های سفارشی گرانتر از مش ها استاندارد نمی باشد.زیرا برای بافنده توری فقط تراکم تار و پود – گرید استیل و قطر سیم عامل تعیین قیمت می باشد.

توری سون استیل آماده همکاری برای بافت توری های درخواستی بوده و سفارش کاربران را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
فهرست