Blog

 

خرید توری استیل

توری استیل ۳۰۴ رایج ترین توری استنلس استیل و پر مصرف ترین می باشد.جنس مفتول هایی که توری از آن تهیه شده است از استیل آستنیتی ضد زنگ گرید دریایی می باشد.

آلیاژ توری استنلس استیل گرید ۳۰۴ شامل ۱۶ درصد کروم ۱۷ درصد نیکل و ۲ درصد مولیبیدن می باشد.به این توری ها توری های ۱۰-۱۸ نیز گفته می شود.

مقاومت در برابر عوامل شیمیایی همچون کلر – حلال ها – آب شور و … از خصوصیات ویژه توری استیل ۳۰۴ می باشد. توری استنلس استیل گرید ۳۰۴ ضد مغناطیس بوده و به اصطلاح نگیر می باشد.از آنجایی که توری های گرید ۳۰۴ جزو پرکاربرد ترین توری های صنعتی می باشد تمام مش ها و چشمه های آن طبق استاندارد ASTM و جدول مش موجود می باشد.

Stainless Steel Type 304 Wire Mesh

توری استیل 304

چگونه سیم مش ساخته می شود:

ورق مش سیم محصولی بسیار متنوع است که از آن برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود ، از نرده های ایمنی ، آرماتور بتونی و وسایل روشنایی گرفته تا تصفیه هوا. مش سیم را می توان از بسیاری از فلزات مختلف – مانند فولاد کربن یا استیل ضد زنگ – با طیف وسیعی از اندازه ها و سوراخ مختلف درست کرد.

مش سیم در دو نوع اساسی عرضه می شود: مش سیم بافته شده و مش سیم جوش داده شده.

هر دو نوع مش با اکسترود کردن یک میله فلزی ، لوله یا سیم به وسیله تعدادی قالب ساخته می شوند که بطور پی در پی کوچکتر می شوند تایک سیم نازکتر را ایجاد کنند که سپس روی یک قرقره پیچیده می شود. سیم پیچیده  بعداً می تواند از طریق دستگاه صاف کننده استفاده شود و در فرایند بعدی با طول های دلخواه  برش داده شود.

مش سیم بافته شده

بافندگی سیم به صورت مش مشابه فرآیند بافندگی پارچه است. ابتدا ، سیم شل وسستی با  طول های بلند از سیم کشیده شده به موازات دستگاه مانند رشته های پیچیده از نخ تنظیم می شود.

همانطور که دستگاه کار می کند ، تسمه های سیمی رشته های متناوب سیم را بلند می کنند ، و  یک شاتل را بین رشته ها به صورت عمود عبور می دهند و در امتداد ان یک سیم پر کننده را ، شبیه به یک  پارچه نخی می کشند. سپس دستگاهی سیم پر کننده را در برابر مش فشار می دهد و تسمه ها رشته های مخالف را بلند می کنند تا بنابراین شاتل بتواند در جهت مخالف از میان آن عبور کند و یک بافت زیر و رو را ایجاد کند.

الگوهای دیگر بافت نیز می تواند ایجاد شود.

مش سیمی جوش داده شده نوع دیگری از مش سیمی، که گاه به آن پارچه سیمی جوش داده  شده گفته می شود، می تواند با دستگاه جوش سیم خودکار ساخته شود. این نوع مش از یک سری سیم های موازی و عمود تشکیل شده است که در مسافت های مساوی قرار دارند و در نقاط اتصال جوش داده می شوند.

برای راه اندازی دستگاه، سیم از طریق یک ردیف فیدرهای (تغذیه کننده های) اتوماتیک پیچیده می شود که رشته های موازی بلند را به داخل دستگاه جوش می کشند. برای ایجاد سیم های متقاطع، یک فیدر دیگر بخش های کوتاه عمودی سیم  زیرین را روی سیم های موازی قرار می دهد. در تقاطع ها بین سیم موازی و عمود، ردیفی از عایق های الکتریکی سر اتصالات را به هم می چسبانند و سپس نقاط اتصال را فیوز می کنند، و مش به جلو کشیده می شود، در حالی که سیم عمودی دیگر زیر ان قرار می گیرد.

لیست قیمت توری استیل

توری استیل

توری استیل یکی از اقلام پرکاربرد در صنایع و صنعت ساختمان سازی می باشد که به دلیل مقاومت بالا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. توجه داشته باشید که توری های استیل را می توانید در انواع مختلفی مشاهده کرده و از میان آنها نوع مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است که توری های استیل را مش استیل نیز می نامند و این توری ها در توپ های گرد به فروش می رسند و مبنای محاسبه آن متر خواهد بود. همانطور که ذکر شد این توری در انواع مختلف به بازار عرضه شده است که از جمله مهمترین انواع آن می توان به: توری استیل جناقی، ساده، ضخیم صنعتی، جودون، سنگ شکن، ضد گرما، ضد اسید، ضد آب و… اشاره کرد. هر یک از انواع توری های استیل ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و متناسب با نوع کاربرد می توانید اقدام به انتخاب توری مورد نظر خود نمایید. در حالت کلی به کلیه سیم هایی که به صورت در هم تنیده شده به بازار عرضه شده اند توری گفته می شود و توری استیل بهترین نوع آن می باشد چرا که به دلیل جنس استیلی امکان زنگ زدن آن وجود نخواهد داشت و می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

سایزمشضخامت وایرعرض رولقیمت هر رول
۱۲۰٫۷۱٫۲تماس بگیرید
۱۶۰٫۵۱٫۵تماس بگیرید
۲۰۰٫۴۱تماس بگیرید
۳۰۰٫۳۱تماس بگیرید
۴۰۰٫۱۸۱تماس بگیرید
۶۰۰٫۱۵۱٫۳۵تماس بگیرید
۶۰۰٫۱۵۱٫۲۲تماس بگیرید
۶۰۰٫۱۵۱تماس بگیرید
۸۰۰٫۱۳۱٫۳۵تماس بگیرید
۸۰۰٫۱۳۱٫۲۲تماس بگیرید
۸۰۰٫۱۳۱تماس بگیرید
۱۰۰۰٫۱۱۱تماس بگیرید
۱۲۰۰٫۰۹۱تماس بگیرید
۱۸۰۰٫۰۶۱تماس بگیرید
۲۰۰۰٫۰۶۱تماس بگیرید
۲۴*۱۱۰۰٫۲۸*۰٫۳۸۱٫۲تماس بگیرید
۲۴*۱۱۰۰٫۲۸*۰٫۳۸۱تماس بگیرید
۳۰*۱۵۰۰٫۲۲*۰٫۳۲۱٫۲تماس بگیرید
۳۰*۱۵۰۰٫۲۲*۰٫۳۲۱تماس بگیرید

توری مش استیل 304

اگر در زمینه فروش توری فلزی استیل فعالیت داشته باشید یا از متقاضیان خرید توری استیل باشید ممکن است تاکنون با سؤالات بسیاری مواجه شده باشید. سؤالاتی در مورد اینکه

  1. توری استیل فلزی چیست؟ و کاربردهای توری استیل چی هست؟
  2. توری استیل چه انواعی دارد؟
  3. توری مش استیل چیست؟
  4. توری مش استیل ۳۰۴
  5. قیمت توری استیل فلزی چقدر است؟
  6. توری استیل ضدزنگ
  7. پارامترهای مهم در قیمت توری استیل

قیمت ورق توری استیل

توری استیل فلزی

امروزه توری فلزی استیل در موارد بسیاری کاربرد دارد. توری فلزی استیل معمولاً در صنایع مختلفی همچون کشاورزی، صنعتی، حمل‌ونقل، باغداری و تهیه مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ماده همچنین در معادن، باغبانی، حفاظت از ماشین‌آلات و سایر تزیینات استفاده می‌شود. خرید توری استیل هم ممکن است برای کاربردهای متفاوتی صورت بگیرد. توری‌های فلزی استیل اکثراً ضدزنگ ساخته می‌شوند تا در مقابل تغییرات و رطوبت از استحکام خوبی برخوردار باشند.

توری استیل فلزی در انواع مختلفی در بازار عرضه‌شده است که ازجمله مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به توری استیل جناقی، ساده، ضخیم صنعتی، جودون، سنگ‌شکن، ضد گرما، ضد اسید، ضد آب و غیره اشاره کرد. هر یک از انواع توری‌های استیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

بر اساس نوع یا وزنی که شما انتخاب می‌کنید قیمت توری استیل می‌تواند متفاوت باشد. شما متناسب با نوع کاربرد می‌توانید اقدام به انتخاب توری موردنظر خود نمایید. به‌عنوان‌مثال بر اساس اینکه توری‌های فلزی استیل ضدزنگ از چه نوعی باشد یا وزن آن چقدر باشد، قیمت توری فلزی استیل تعیین می‌شود. همچنین ممکن است توری استیل به‌صورت ورقه‌ای باشد. قیمت ورق توری استیل بر اساس وزن و نوع متفاوت است. مثلاً هرچه توری فلزی استیل سنگین‌تر باشد قیمت آن‌هم بالطبع بیشتر است.

قیمت مش استیل

به‌طورکلی به‌عنوان یک راهنمای خرید توری استیل فلزی خصوصیاتی که باید در هنگام خرید توری استیل مدنظر قرار داد عبارت‌اند از وزن توری فلزی استیل، ضخامت توری فلزی و همچنین برخورداری از خاصیت ضدزنگ بودن که باعث می‌شود در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد. تمامی این ویژگی‌ها نقش برجسته‌ای در تعیین قیمت توری فلزی استیل دارند.

توری استیل ضدزنگ و توری استیل مش یکی از قوی‌ترین و همچنین بادوام‌ترین انواع توری استیل موجود در حال حاضر است. این توری‌ها با از مقاومت بالا برخوردار هستند و همچنان انعطاف‌پذیری خود را هم حفظ نموده‌اند که بتوانند به دور تخته‌سنگ‌ها یا پل‌ها بپیچند. توری‌های استیلی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند در تمام دنیا به‌عنوان توری‌های مربعی برای کاربردهای الک و اندازه‌گیری، به‌عنوان توری‌های استیل مفتولی که از جنس استنلس استیل هستند در کاربرد چاپ روی صفحه، به‌عنوان رسانه فیلتر، به‌صورت ورقه‌ای و همچنین به‌عنوان مش‌های پشتیبانی‌کننده برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده می‌شود. محصولات ساخته‌شده در همه کاربردهای صنعتی ازجمله مواد شیمیایی، دارویی، شیشه، سرامیک، پلاستیک، مهندسی مکانیک، کاغذ، فناوری محیطی و حتی سفرهای فضایی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

توری مش استیل چیست؟

به‌طورکلی مش، توری است که از رشته‌های متصل فلز، الیاف یا سایر مواد انعطاف‌پذیر یا شکل‌پذیر ساخته‌شده است. مش ازآن‌جهت که شامل رشته‌های متصل یا بافته‌شده زیادی است بسیار شبیه تار یا تور است.

توری مش فلزی یا توری مش استیل، یک صفحه سیم فلزی است که از سیم فولادی کم‌کربن یا سیم فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است. اگر قصد خرید توری مش استیل را دارید باید بدانید که این توری در اندازه‌ها و اشکال مختلفی موجود است. امروزه توری مش استیل به‌طور گسترده‌ای در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، حمل‌ونقل، باغبانی و تهیه مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توری استیل ضدزنگ

توری مش فلزی در توپ‌های گرد به فروش می‌رسند و مبنای محاسبه آن‌ها متر است. قیمت مش بر اساس پارامترهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد.

 

هنگام فروش مش با ۳ اصطلاح تعداد مش، اندازه دهانه توری و قطر سیم مواجه می‌شوید. در ادامه این موارد بیان‌شده است و ذکرشده که هنگام فروش مش شما به چه نکاتی باید توجه کنید. تعداد مش به تعداد بازشوها در یک اینچ خطی اطلاق می‌شود. هنگامی‌که نوبت به خرید مش سیم بافته‌شده برای اهداف صنعتی یا کاربردی می‌رسد (در مقایسه با طراحی، مانند شبکه‌های سیم معماری) احتمالاً اندازه باز بودن بیشتر از همه برای شما مهم است. اندازه دهانه توری استیل تعیین می‌کند چه چیزی از بین مواد عبور می‌کند و چه چیزی نمی‌کند. دهانه توری بافاصله بین هر سیم اندازه‌گیری می‌شود. مش می‌تواند آن‌قدر ظریف بافته شود که با چشم غیرمسلح دهانه‌ها را نبینید. این مسئله برای فرآیند فیلتراسیون بسیار مهم است. در بسیاری از موارد، ماده‌ای که برای بافتن توری استفاده می‌شود، هزینه زیادی را به همراه دارد. توری مش استیل یک محصول فلزی همه‌کاره است که می‌تواند به‌طور مؤثر در موارد بی‌شماری در سطح جهان مورداستفاده قرار گیرد. از کاربردهای رایج استفاده از توری مش استیل برای فیلترها، مش سیم فولادی پارتیشن و مش سیم پی‌وی‌سی محافظ دستگاه می باشد.  اگر قصد خرید توری استیل را دارید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت توری مش استیل بر اساس انواع آن نیز متفاوت است.

انواع مختلف توری مش استیل عبارت‌اند از:

  • مش توری آلومینیومی
  • مش توری برنجی
  • مش توری مفرغی
  • مش توری فولادی ملایم
  • مش توری گالوانیزه
  • مش توری فولادی ضدزنگ

پارامترهای مهم در قیمت توری استیلتوری مش استیل ۳۰۴:

توری مش استیل ۳۰۴ ازجمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین توری‌های مش استیل است. قیمت استیل ۳۰۴ برحسب ویژگی‌ها و انواع متفاوت است. توری مش استیل ۳۰۴ یا T-304 (SS304) آلیاژ اصلی فولاد ضدزنگ است و اغلب به دلیل داشتن ۱۸٪ کروم و ۸٪ ترکیب نیکل از آن به‌عنوان فولاد ضدزنگ ۱۸-۸ هم یاد می‌شود. درصورتی‌که این نوع توری در دسته استیل‌های ضدزنگ قرار ندارد، اما سیم استیل نوع ۳۰۴ ضدزنگ است. توری مش ۳۰۴ به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر خوردگی، ضد رطوبت بودن وعدم آلودگی در کاربردهای بسیار زیادی ازجمله کاربردهای محصولات و صنایع غذایی، مواد شیمیایی و دارویی استفاده می‌شود. همچنین توری مش استیل ۳۰۴ معمولاً در مرتب‌سازی و غربالگری ساینده‌ها، مایعات، پودرها و سایر مواد جامد استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از صنایع و کاربردهای که معمولاً از توری مش استیل ۳۰۴ استفاده می‌کنند اشاره‌شده است:

  • فرآوری شیر
  • استخراج و معدن
  • میدان نفتی و پالایشگاه
  • لوله‌کشی بخار
  • تونل باد
  • شراب سازی
  • هوافضا
  • معماری
  • خودرو
  • ساخت سبد

به یاد داشته باشید که توری مش نوع ۳۰۴ نیز به‌طورمعمول دارای برخی نام‌های مستعار است که در ادامه به برخی از پرکاربردترین آن‌ها اشاره‌کرده‌ایم:

  • T-304
  • SS304
  • UNS S30400
  • ۱۸-۸ فولاد ضدزنگ (۱۸ ch کروم + ۸ nick نیکل)
  • فولاد ضدزنگ A2 (خارج از ایالات‌متحده)
  • SUS304 (ژاپن)

 

کاربردهای توری استیل

توری استیل ضدزنگ

توری استیل ضدزنگ یکی انواع توری استیل است که نگهداری آن ساده است. توری استیل ضدزنگ دارای مقاومت خوب در برابر اسید و قلیا، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت بالا، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر سایش و دوام برخوردار است؛ بنابراین امکان استفاده از مش استیل ضدزنگ در بسیاری از کاربردها آسان‌تر است. توری مش استیل ضدزنگ بدون اکسیداسیون در آستانه دمای بالا است. دمای تحمل برای مش فولاد ضدزنگ ۳۰۴ ۸۰۰ درجه سانتی‌گراد است و برای توری مش فولاد ضدزنگ ۳۱۰S این دمای تحمل تا ۱۱۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. با توجه ویژگی‌های بیان‌شده، مش فولاد ضدزنگ به‌طور گسترده‌ای در غربال کردن، فیلتر کردن، دکوراسیون و غربالگری محافظ، حوزه معدن، نفت، مواد شیمیایی، مواد غذایی، دارو، ساخت ماشین‌آلات، دکوراسیون ساخت‌وساز، الکترونیک، هوافضا و سایر صنایع استفاده می‌شود. قیمت توری مش ضدزنگ از قیمت توری استیل بیشتر است. همچنین قیمت توری مش ضدزنگ بر اساس موارد بیان‌شده می‌تواند متفاوت باشد.

طوری استیل

پارامترهای مهم در قیمت توری استیل

مباحث فروش توری استیل یا تعیین قیمت توری استیل می‌تواند کمی متفاوت باشد. اگر قصد خرید توری استیل را داشته باشید مباحث مرتبط با قیمت می‌تواند برای شما در کنار انتخاب جنس و نوع مهم باشد. قیمت‌گذاری در صنعت توری استیل می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. ازآنجاکه بازار مش سیم با بازار فلزات ارتباط نزدیک دارد، قیمت‌گذاری می‌تواند تحت تأثیر نوسانات ارزش مس، نیکل و آهن تغییر کند. بعلاوه، ازآنجاکه مشخصات بسیار متفاوت و روش‌های بی‌شماری برای خرید مش وجود دارد، قیمت‌گذاری مش همیشه مستقیم نیست.

مورد دیگر در تعیین قیمت توری استیل هنگامی است که مشتری تعداد مش، سیم قطر و نوع مواد خود را انتخاب می‌کند. تعیین مقدار موردنیاز در قیمت توری استیل فلزی مهم است.  هرقدر که مقدار درخواستی شما بیشتر باشد، قیمت بهتری برای واحد دریافت خواهید کرد. متداول‌ترین روش ارائه قیمت توری استیل فلزی، فوت مربع است. به‌اختصار SQFT، قیمت فوت مربع عرض قطعه یا رول مش را در عرض قطعه یا رول ضرب می‌کند تا قیمت پیشنهادی توری مش یا قیمت توری فلزی به دست آید.

ازجمله موارد دیگر که باعث می‌شود قیمت توری استیل متفاوت باشد جنس توری استیل و همچنین ضخامت قطر است. مثلاً قیمت توری مش استیل از توری مس استیل بیشتر است. توری مش از چندلایه مش سیم بافته‌شده تشکیل یافته است. استحکام و مقاومت توری استیل در برابر عوامل مختلف همچنین جنس مفتولی که در آن به‌کاررفته شده است نیز در تعیین قیمت توری استیل نقش دارد.

امروز در عرصه صنعت همه‌چیز به دلار ارتباط دارد و در مورد قیمت ورق توری هم ارتباط مستقیمی با دلار دارد. البته این بدان معنا نیست که فقط قیمت دلار در تعیین قیمت ورق توری مهم است. نه این‌گونه نیست. بلکه بسته به نیاز شما و همچنین وزن، طول، عرض، ضخامت، فروش توری استیل می‌تواند دارای قیمت متفاوتی باشد. همچنین قیمت توری فلزی ارتباط مستقیم به کاربرد دارد که از آن در چه زمینه‌ای استفاده می‌شود. تمامی این عوامل می‌تواند در قیمت توری استیل نقش برجسته‌ای دارد.

توری مش استیل چیست

تقریبا 90 درصد توری های مورد نیاز کارخانه های ایران را موجود داریم.

اگر مشتری بخواهد، حتما صادر می شود.

Print Friendly, PDF & Email

40 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. این قیمتها تا چه زمانی اعتبار دارند؟

    پاسخ
  • سلام. تمامی قیمتهای اعلام شده در سایت معتبر هستند و در صورت تغییر بلافاصله اطلاع رسانی می شود. مشتریان گرامی که سفارش انبوه دارند حتما شامل تخفیف می شوند. برای استفاده از تخفیف با شماره ما تماس حاصل فرمایید یا شرح کالا را برای ما واتس اپ کنید.

    پاسخ
    • من هم قیمت ورق توری استیل رو می خواستم بپرسم و اینکه برای ما هم اگه انبوه خرید کنیم تخفیف به چه صورتی خواهد بود؟
      متشکرم.

      پاسخ
      • سلام. قیمت ورق استیل بستگی به اندازه مش ان دارد. ر چه مش کمتر باشد قیمت ان توری گران تر است. برای خرید های عمده تخفیف می دهیم لطفا اندازه مورد نظر را ارسال فرمایید، همکاران مقدار تخفیف را ارائه می دهند.

        پاسخ
  • توضیحات بسیتوضیحات بسیار عالی در مورد ِمش، حتی اگر ترجمه باشد.ار عالی در مورد ِمش، حتی اگر ترجمه باشد.

    پاسخ
  • سلام، قیمت توری های دولابافت خیلی گران شده، ایا شما جایگزینی برای مش ۶ دولابافت دارید؟ با تشکر

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      ما مش ۶ را به شما پیشنهاد می کنیم، اگر مورد استفاده شما دولابافت می باشد می توانید این مش را ببرید و در صورت پاره شدن انرا از شما پس می گیریم چون مطمئن هستیم این برند از توری های ما مقاومت دولابافت را دارد.

      پاسخ
  • سلام
    خسته نباشید
    میخواستم قیمت صفحه ی یک متر در یک متر مربع از مش ۲۰۰ و ۳۲۰ رو بدونم
    قیمت هایی که توجدول هستن گنگ هستن
    الان دیقا منظورتون از یه رول چن متر هستش
    و آیا این قیمت ها به تومان هستند؟

    پاسخ
  • باسلام لطفت کاتالوگ و قیمت محصولاتتون رو ایمیل کنید…با تشکر

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر .قیمت توری استیل مش ۲۰۰میخواستم

    پاسخ
  • سلام و درود. خیلی توضیحاتتون کامل بود.
    در رابط با قیمت توری فلزی استیل دیروز باهاتون تماس گرفتم. از راهنمایی و توضیحات بدون چشم داشتتون واقعا متشکرم. همین موضوع باعث شد که دوباره به سایتتون سر بزنم.

    پاسخ
  • سعید بایراملو
    آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب.ظ

    وقتتون بخیر باشه.
    من توی گوگل در مورد خرید توری استیل سرچ زدم و با سایت خوب شما روبرو شدم. فقط می خواستم بدونم که شما برای شهرستانها هم خدمات دارید؟

    پاسخ
    • سلام
      برای تمام شهرستانها ارسال می شود. فقط کافی است با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

      پاسخ
  • سلام. من به دنبال مش استیل ۳۰۴ هستم. اگه به صورت عمده خرید کنیم شامل تخفیف میشه و اینکه هزینه ارسالش به چه صورت خواهد بود؟

    پاسخ
  • سعید چالدرانی
    آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب.ظ

    ببخشید این توری مش استیل برای رطوبت مقاومتش خوبه؟ منظورم اینه که زنگ نمیزنه؟ بعد برای یک فضای بزرگ می خواستیم که فنس بزنیم، چیزی حدود ۵۰۰ متر طول، پیشنهاد شما برای این کار چی هست؟ هدف اصلی هم فقط اینه که کسی وارد محوطه نشه. وگرنه چیزی وجود نداره برای سرقت و اینا.
    ممنونم از شما.

    پاسخ
  • سعید چالدرانی
    آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب.ظ

    درود به شما و مقاله مفید و کاملتون.
    من در رابط با فروش توری استیل می خواستم بپرسم که اگه خرید انبوه داشته باشیم ممکنه با شرایط چکی با ما کار کنید؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    پاسخ
  • سلام.
    توری استیل قیمت و هم کاتالوگ اگه هست به صورت کامل برام ایمیل کنید. من شما رو از طریق یه دوست پیدا کردم، امیدوارم که تخفیف هم بهمون بدید.

    پاسخ
  • سعید چالدرانی
    آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب.ظ

    خواستم تجربه کار و خریدم رو اینجا با بقیه به اشتراک بذارم.
    من دو هفته پیش ورق توری استیل سفارش دادم، و همه چیز واقعا عالی بود. خیلی اهل نوشتن و نظر گذاشتن نیستم اما خواستم بگم که کارتون عالیه و دوباره حتما ازتون برای سفارشات بعدی خرید خواهم کرد.

    پاسخ
  • سلام. من قیمت استیل ۳۰۴ رو با توجه به افزایش قیمت دلار می خواستم بپرسم. از مشتریان سابقتون هستم. ممنون میشم که قیمت رو برام ایمیل کنید.

    پاسخ
  • وقتتون بخیر و شادی. من دیروز هم تماس گرفتم در رابط با فروش مش و اینکه چرا بعضی جاهای دیگه قیمت اینقدر بالاتر میدن، آیا کیفیت کار فرق می کنه؟

    پاسخ
  • توری استیل ضد زنگ برای ساخت یک محوطه برای مرغ و جوجه هامون مناسبه؟ هر متر مربعش چقدر در میاد. و اینکه ارسالش به چه صورته؟ ممنون میشم توضیح بدید.

    پاسخ
  • سلام. فروش توری استیل به صورت عمده هم دارید؟ من تازه با سایتتون آشنا شدم و با توجه به قیمت های سایت های دیگه به نظرم شما منصف تر از بقیه هستید. همین هفته پیش هم تماس گرفتم برای قیمت ولی یادم رفت بپرسم که آیا عمده هم دارید.

    پاسخ
  • وقتتون بخیر جناب.
    توری استیل قیمتش چند درمیاد؟ برای حدود ۱۰ متر مربع و اینکه جایگزین های این توری چه چیزای دیگه ای هست، اگه برام نمونه هاتون رو ایمیل کنید ممنون میشم.

    پاسخ
  • این ورق توری استیل که توضیح دادید، همین الان موجود هست؟ من ساکن تهرانم و می خواستم برام ارسال بشه به کرج. امکان پذیره؟

    پاسخ
  • سلام و درود به سایت ۷steel عزیز.
    اگه امکانش باشه برام لیست قیمت توری استیل با عکس و گالری بفرستید. اگه یادتون باشه من امسال تابستون چندین نوبت ازتون خرید کردم.

    پاسخ
  • جواد فراهانی
    آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق.ظ

    سلام. من تماس گرفتم مشغول بودید. ممکنه قیمت ورق توری استیل رو برام ایمیل کنید. از توضیحات کامل سایتتون هم متشکرم. واقعا سایت فوق العاده خوبی دارید و امیدوارم که خدمات دهیتون و کیفیت کاراتون هم عالی باشه.

    پاسخ
  • من خیلی گشتم تا بلاخره با سایت خوب شما روبرو شدم. قیمت توری فلزی استیل رو می خواستم بدونم و اینکه اگه ابعاد خاصی مد نظرمون باشه شما می تونید اون ابعاد رو برامون درست کنید؟ و کلا سفارش ساخت هم پذیرفته میشه؟

    پاسخ
  • رسول مجدی نیا
    آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق.ظ

    اگر بدونید که چقدر خوشحال شدم وقتی با سایت خوبتون آشنا شدم. برای خرید توری استیل باید چیکار کنم؟ لطفا نمونه کارها و قیمت رو برام ایمیل کنید و بفرماید که نحوه ارسال و اینا به چه صورته؟ ممنون.

    پاسخ
  • سلام. من چند روز خونه نبودم. وقتی رسیدم و دیدم که از توری مش استیلی که سفارش داده بودم، پدر گرامیم چه شاهکاری درست کرده خودم شگفت زده شدم. حتما دوباره برای خانه باغ هم سفارش میدم. واقعا ازتون متشکرم.

    پاسخ
  • فردین کاکه لر
    آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق.ظ

    سلام. ببخشید توری استیل ضد زنگ برای ابعاد ۳۰ در ۲ متر می خواستم. ممکنه قیمت رو بفرمایید. امیدوارم که با همون قیمت سری قبل باشه و تغییری نکرده باشه.

    پاسخ
  • واقعا متشکرم. من لیست قیمت محصولات رو از داخل فوتر پایین سایتتون دانلود کردم. فقط سوالی که دارم اینه، این قیمت ها بروز هستن و هر چند وقت بروز میشن؟

    پاسخ
  • صدیقی از گیلان
    آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق.ظ

    سلام.
    مرسی بابت ارسال ورق توری استیل. همه چی تر و تمیز و عالی و با کیفیت. حتما دوباره ازتون خرید خواهم کرد.

    پاسخ
  • وقتتون بخیر باشه. من تازه با سایت خوبتون آشنا شدم. ممکنه بفرمایید که قیمت توری استیل و انواع اون رو برام ایمیل کنید. یا اگه اینجا هم پاسخ دادید بهم پیامک بزنید که دوباره بیام و بخونم. متشکرم ازتون.

    پاسخ
  • امیر بایزیدی
    آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق.ظ

    من دنبال ۲۰ متر مربع مش توری گالوانیزه هستم. لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  • سلام. برای یه کاری من توری مش استیل نیاز داشتم که بهم گفتن که مش توری برنجی بگیرید. ممکنه که راهنماییم کنید؟ برای مشاوره گرفتن باید چیکار کنم؟

    پاسخ
  • سلام. وقتتون بخیر باشه. از توضیحات کاملتون واقعا ممنونم. راستش مش توری آلومینیومی به ابعاد ۱۰ متر نیاز داشتم. برای سفارش باید تماس بگیرم؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست