تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی

تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی

تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی | مسير ريلي فولاد بر كنورتورهاي بخش فولادسازي در محوطه زير كنورتور بر روي بستر صفحه چدني و ريلي قرار گرفته است . اين امر به علت تنش هاي حرارتي ، پاشش سرباره و مذاب و … مي باشد .

تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی | سون استیل

علي عمراني مهندس ارشد مكانيك كنورتور و ميكسر گفت : صفحات فوق در زير كنورتور يك با توجه به تغيير شكل و آسيب ديدگي هاي جدي ، نياز به تعويض داشت لذا با تأمين ۱۳۰ تن متريال كه در كارگاههاي ساخت داخل شركت تأمين شده بود و انجام هماهنگي هاي قبلي دمونتاژ قطعات و ريلهاي مستعمل ، زيرسازي، قالب بندي و بتن ريزي در محل هاي مورد نياز ، مونتاژ قطعات و ريل ها و رگلاژ در مدت زمان ۱۰ شيفت پياپي و با صرف ۱۵۰۰ نفرساعت نيروي انساني اين امر با موفقيت به انجام رسيد .

وي در پايان از مديريت هاي فولادسازي ، راه آهن و ترابري ، نت راه و ساختمان ، نت مكانيك ، خريد تجهيزات و كليه عوامل كه در اين امر با اين مديريت همكاري نمودند تشكر و قدرداني نمود .

منبع : ریل ملی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

Print Friendly, PDF & Email
نوشتهٔ پیشین
سایه افت نرخ بر سر دومین فولاد ساز جهان
نوشتهٔ بعدی
قیمت ورق استیل

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی | مسير ريلي فولاد بر كنورتورهاي بخش فولادسازي در محوطه زير كنورتور بر روي بستر صفحه چدني و ريلي قرار گرفته است . اين امر به علت تنش هاي حرارتي ، پاشش سرباره و مذاب و … مي باشد .

تعویض صفحات چدنی خط فولاد بر شماره یک فولادسازی | سون استیل

علي عمراني مهندس ارشد مكانيك كنورتور و ميكسر گفت : صفحات فوق در زير كنورتور يك با توجه به تغيير شكل و آسيب ديدگي هاي جدي ، نياز به تعويض داشت لذا با تأمين ۱۳۰ تن متريال كه در كارگاههاي ساخت داخل شركت تأمين شده بود و انجام هماهنگي هاي قبلي دمونتاژ قطعات و ريلهاي مستعمل ، زيرسازي، قالب بندي و بتن ريزي در محل هاي مورد نياز ، مونتاژ قطعات و ريل ها و رگلاژ در مدت زمان ۱۰ شيفت پياپي و با صرف ۱۵۰۰ نفرساعت نيروي انساني اين امر با موفقيت به انجام رسيد .

وي در پايان از مديريت هاي فولادسازي ، راه آهن و ترابري ، نت راه و ساختمان ، نت مكانيك ، خريد تجهيزات و كليه عوامل كه در اين امر با اين مديريت همكاري نمودند تشكر و قدرداني نمود .

منبع : ریل ملی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

Print Friendly, PDF & Email

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست